21 kysymystä

20.55


1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle ? 
F: Että nuku.
S: Noo laita tarrat kypärään.

2. Mikä tekee äidin onnelliseksi? 
F:Emmä tiiä.
S: No emmä tiiä.

3. Mikä tekee surulliseksi ? 
F: Emmä tiiä.
S: Noo emmä tiiä.

4. Miten äiti saa sinut nauramaan ? 
F: Emmä tiiä. Halaa mua ni sit mul tulee hyvä mieli.
S: Hyvin.

5. Millainen äitisi oli lapsena ? 
F: Emmä tiiä.
S:  No kaveli.

6.Kuinka vanha äitisi on ? 
F: Emmä tiiä. Niin vanha.
S: Kahdeksan.

7. Kuinka pitkä äitisi on ? 
F: Emmä tii... No tosi pitkä sä oot.
S: No emmä tiiä. Kaksi ja kolme. Mä oon kaks vuotta.

8. Mikä on äitisi lempipuuhaa ? 
F: Emmä tiiä.
S: Noo, emmä tiiä. Jotain. Äitillä on puhelin, eikä äiti saa likkoo puhelin. Joten se on äitin puhelin.

9. Mitä äitisi tekee kun et itse ole paikalla? 
F: Emmä tiiä.
S: No mä oon paikalla.

10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa niin miksiköhän ? 
F: Emmä tiiä. Sä voisit soittaa rumpuja ja mä voisin aikuisena soittaa kitaraa.
S: Noo, mmm, sulle tulee soittaja.

11. Missä äitisi on tosi hyvä ? 
F: No tuplojen rakentamises sä oot parempi.
S: Noo, tuolla.

12. Missä äitisi ei ole kovin hyvä lainkaan ? 
F: No pikkuleegojen rakentamises sä et oo yhtään hyvä.
S: Koska sä oot hyvä.

13. Mitä äitisi tekee työkseen ? 
F: Emmä tiiä mut kokeile jos sä osaat laittaa hienosti noit tuploi. (Ojentaa kaksi Duplo-palikkaa.)
S: No juttuja.

14. Mikä on äitisi lempiruoka ? 
F: Emmä tiiä.
S: Pähkinä.

15. Miksi olet ylpeä äidistäsi ? 
F: Emmä tiiä. Mä vaan lakastan sua.
S: Kosk mä oon ylpee sulle.

16. Jos äitisi olisi sarjakuvahahmo, kuka hän olisi ? 
F: Sit äiti ois... Mmm... Nainen.
S: No sä olet kova.

17.Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä ?
F: Emmä tiiä.
S: No mä leikin vaarin kaa.

18. Mitä samaa sinussa ja äidissäsi on ? 
F: Emmä tiiä.
S: No sinisii ja valkosii.

19. Mitä eroa teissä on ? 
F: Emmä tiiä.
S: Hyvii.

20. Mistä tiedät että äitisi rakastaa sinua ? 
F: No emmä tiiä.
S: Ku sä lakastat mua.

21. Mikä on äitisi lempipaikka ? 
F: Eeen... Leikkipaikka!
S: No tossa. (Osoittaa lattialle.) Mä tanssin!

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Hihii, ihania vastauksia. :D
    Tein tämmösen joku vuosi, vois tehdä taas joskus uudestaan. Lapsilla on niin huippu vastauksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, ja miten ihana näitä on sit joskus vuosien päästä lukea. <3

      Poista
  2. Voi rakkaat :D <3 Mun lemppari oli tuo Stellan "no mä oon paikalla" :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!

Subscribe